Tiada Lagi Darah Tinggi Kronik

Penyakit darah tinggi, dengarnya macam tak kronik kan.

Alah…BP naik sikit ja, biasalah tu..nanti turunla balik…

Eh…eh…

Sekali dua mungkinla menjadi lepas banyak kan rehat, faktor umur pun mungkin lah juga.

Namun, jika dibiarkan, boleh jadi serangan strok atau serangan jantung yang membawa kepada lumpuh, pengsan, koma, atau kematian. Kerana tekanan yang tinggi boleh mengakibatkan pembuluh darah pecah!

Jom Kak Is kongsikan testimoni seorang suami yang cuba ikhtiar untuk isteri tercinta untuk membantu memulihkan masalah tekanan darah tinggi yang kronik.

Testimoni Vivix Shaklee

Isteri saya dulu ada darah tinggi yang kronik. Kalau naik tangga selalu mengah.

Alhamdulillah sejak consume Vivix, isteri saya dah tak pening lagi dan dah ok bila naik tangga.

Sekarang dah 2 bulan isteri saya tak ambil ubat doktor pakar. Lega hati saya bila isteri bebas dari ubat hospital.

Kita ikhtiar dan tawakkal, selebihnya kuasa Allah.

-Encik Rosli-

 

Nak cuba sekarang?

Email Kak Is di ismaaniza@gmail.com atau Whatsapp ke 012-2634001

😁

Leave a Reply