Income Bisnes Lebih Dari Income Gaji

Kejayaan begitu ramai leader Shaklee menjana income yang lebih banyak berbanding gaji pekerjaan tetap memang membuatkan ramai tertarik untuk mencuba bisnes berjemaah Shaklee.

Kak Is pun sama juga. Lebih mengujakan, kebanyakan mereka mempunyai latar belakang pendidikan yang bukan calang-calang. Pada mula nya mereka juga bekerja tetap. Ada yang bekerja sebagai Jurutera, Peguam, Doktor, Guru, Jururawat dan pelbagai bidang professional.

Bermula dengan menjana pendapatan secara sambilan ,berusaha mencapai pendapatan yang sama malahan melebihi pendapatan gaji bulanan, mereka mengambil langkah berhenti kerja. Meneruskan perniagaan Shaklee secara lebih serius secara sepenuh masa.

Lagi mengujakan, bekerja hanya dari rumah dan dapat menguruskan suami, anak-anak di depan mata sendiri! Masya-Allah, memang impian semua ibu-ibu yang bekerja kan?

Kak Is juga ibu bekerja. Keluar pagi, balik malam. Kekadang lewat malam. Kekadang sambung lagi dirumah. Isk..isk…begitulah komitmen ibu bekrja. Perasaan bercelaru lagi-lagi memikirkan anak-anak dirumah, namun tuntukan bekerja lebih masa sukar untuk di elak. Hanya yg melalui dan merasai situasi ini saja yang faham kan..

Sebab itu Kak Is nekad melakukan bisnes Shaklee ini juga secara separuh masa. Entri ini pun Kak Is update menggunakan handphone sahaja ketika menunggu giliran di bank atas urusan peribadi. Setiap saat terluang digunakan sepenuhnya demi mencapai impian menjadi surirumah berpendapatan suatu hari nanti 😁

Doakan Kak is berjaya ya..

Ini sedutan cerita Mentor Kak Is. Jom baca..

Dulu saya ingat bisnes Shaklee ni lekeh. Alah takat 2-3 ratus apekehey.

Tapi tak sangka kalau buat betul-betul memang dapat lebih dari gaji masa kerja dulu.

Pernah lah makcik belah suami tanya “Berapa dah income Shaklee sekarang. 3 ribu ada? 5 ribu ada?”

Dengan senyum simpul jawab je lah income masa tu 😘😘 Terkejut dia dengar.

Alhamdulillah kalau buat sungguh2 memang berbaloi. Kalau buat sambil lewa, hasil pun sambil lewa.

Nak cuba-cuba bisnes Shaklee?

Jom sertai team Kak Is contact di 012-2634001 sekarang.

Leave a Reply